Kawan Kota Tinggi

Tempat berkumpulnya sahabat untuk meluaskan jaringan silatturahim

Salam Pengenalan

Assalamualaikum kepada semua sahabat terutamanya kepada sahabat yang datang dari Page KKT. Tujuan saya menulis di blog ini adalah sebagai satu langkah untuk mempelbagaikan lagi jaringan sahabat kita daripada facebook sekarang kita ada blog dan mungkin di blog ini juga kita boleh kongsikan maklumat mengenai apa sahaja seperti yang biasa kita lakukan di Page.


Seperti yang sahabat semua sedia maklum, pelbagai program dan juga projek yang sedang berlangsung di page. Projek sticker yang telah pun menjual beratus keping sticker dan masih lagi ada pertanyaan mengenainya sehingga sekarang. Program perjumpaan yang sudah acapkali berlangsung dari Kuala Lumpur membawa ke Kota Tinggi yang paling terbaru perjumpaan di Tanjung Balau, Kota Tinggi.

Untuk pengetahuan semua projek yang terbaru sekarang ini adalah projek baju KKT yang sudah pun ditutup tempahannya untuk urusan seterusnya dilakukan, kami menggunakan sistem pre - order mengambil tempahan dan tempah.

So, harapan saya semoga dengan adanya blog ini sahabat semua tidak akan terlepas maklumat mengenai KKT disini. Sebab ada yang mengadu sesetengah tempat kerja diorang facebook di blocked dan sebagainya. so ini adalah alternatifnya. jangan lupa untuk komen mengenai kehadiran blog ini.

Anyway, korang best terutamanya team saya yang sudi membantu saya dalam menjalankan aktiviti dalam melancarkan setiap program.

Assalamualaaikum... sahabat!!!

13 comments:

Mohamad Zamri February 2, 2011 at 6:08 AM  

semoga ada positif feedback daripada korang

nurnabiha abdul molok February 5, 2011 at 4:04 PM  

alhamdulillah..so glad with ur continuous n endless effort for Kawan Kota Tinggi..congratulations!hopefully member KKT b'tambah ramai lg pasni (n b'tambah active members) n semoga followers of this blog pun ramai..sharing is caring..:)

Mohamad Zamri February 5, 2011 at 7:16 PM  

Thanks alisya, saya akan cuba untuk merajinkan diri upload hehe mungkin cerita terbaru, maklumat, gambar aktiviti dan sebagainya.. anyway thanks untuk komen yang pertama

tedd February 9, 2011 at 3:27 AM  

congratulations KKT ..... have a blogspot

Mohamad Zamri February 9, 2011 at 3:41 AM  

thanks tedd rerajin arr singgah masih lagi mencari template yang sesuai.. hehehe

suaradaridalamperutbumi February 11, 2011 at 12:35 AM  

test

exzriders February 12, 2011 at 12:11 AM  

fb=like
ngeteh=follow
stiker=da tampal
tg balau=joint
next mcd? wait for me
hahaha..

exzriders February 12, 2011 at 12:13 AM  

exzriders@benito romero..

Mohamad Zamri February 12, 2011 at 12:42 AM  

ben - thanks bro.. follower sejati!!

Fie Likezz February 13, 2011 at 2:10 AM  

LikezZ yezZa . . .

Fie Likezz February 13, 2011 at 12:05 PM  

ben10 perwira / follower sejati. . .

suaradaridalamperutbumi February 15, 2011 at 6:33 PM  

harap2 selepas ni ramai lagi followers sejati....?

Fie Likezz February 15, 2011 at 7:44 PM  

semestinya bro. . . . sejati, duajati pun ok. . . nak lagi kebal kayujati

Post a Comment

Radio KKT.fm


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sahabat KKT - i Followww..

About this blog

Assalamualaikum kkters sekalian.... semoga dalam keadaan sihat hendaknya, berapa lama dah korang tak singgah sini hehehe.. rerajin arr membaca banyak dah kawan masukkan info untuk kita berkongsi.. huhu jangan SENTAP plak.. karang xsinggah lagi hehe gurau jer!!!!

Sekalung Penghargaan

Assalamualaikum buat semua sahabat @ kkters sekalian, terima kasih kerana sudi untuk singgah di blog yang masih serba kekurangan ini. Penulis masih lagi berpegang kuat untuk menambah ikatan persahabatan melalui jaringan online dan meneruskan dengan kewujudan blog pula, selepas berjaya membuat jaringan di facebook fanpage | Kawan Kota Tinggi

Walau bagaimana pun, sambutan dari kkters semua yang buat aktiviti penulis berjaya tanpa kkters rasanya semua ini tidak akan berjaya percayalah.. terharu.. hehe..

Update ke Email Sahabat

Masukkan email address anda Posting akan terus ke email:

Penghantaran Terus Oleh FeedBurner

Ramai tak yang dah tengok!! Blog kite..

Top Commenters

Powered by Blogger.

Popular Posts