Kawan Kota Tinggi

Tempat berkumpulnya sahabat untuk meluaskan jaringan silatturahim

Program Tanjung Balau, Kota Tinggi, Johor


Assalamualaikum sahabat semua... rindu arr dengan masa nie...
antara perjumpaan kkt yang paling meriah sekali hehehe betul tak?? tak caya korang cuba tanya kat semua kkters yang terlibat best woo.. bermula dengan perkumpulan kkters di sana opsssss lupa nak bagitahu tempat daa.. pantai Tanjung Balau, Kota Tinggi, Johor.. permulaan yang baik sekali..

semua perancangan dibuat melalui online hehehe betul ker dari pengumpulan orang yang nak join, jenis makanan, tempat dan sebagainya semuanya dibincangkan di wall kkt.. ada juga la thru tipon.. anyway rasanya nie perjumpaan saya buat kali pertama dengan geng KKT di kota tinggi.. selain daripada program ngeteh..

bermula dengan... nurnabiha, qasih ita, kak lieza dan yang lain nyer planning maka kitorang semua secara automatiknya terbabit hehehe.. soal makanan.. kitorang gunakan konsep pot luck!! kira senang kata semua bawa makanan masing2 la hehehe..sampai kat sana penuh dengan makanan..

antara yang datang masa nie ialah : nurnabiha, ijan, qasih ita, abg dean, ahmad saufi, benito dengan orang rumah, saiful hanif dengan keluarga, saiful salfarin, hana, kak ila walau pun kejap hehehe, anies, pastu ada lagi 2orang xingat la namanya hehehe... lain sape ekk sesiapa yang nama nya tidak disiarkan sori ok!!!! lalalala.....

aktivitinya adalah : makan, sembang2, pasang khemah masa angin kuat, makan lagi, meeting sikit jer, tunggu sahabat datang hehehe.. pastu sembang lagi bahagi2 makanan kemas pastu balik hahahaha.... tol tak geng!!!!

P/S : tiada yang pertama tiada yang kedua.. kitorang nie semua adalah pemangkin hahahaha...

0 comments:

Post a Comment

Radio KKT.fm


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sahabat KKT - i Followww..

About this blog

Assalamualaikum kkters sekalian.... semoga dalam keadaan sihat hendaknya, berapa lama dah korang tak singgah sini hehehe.. rerajin arr membaca banyak dah kawan masukkan info untuk kita berkongsi.. huhu jangan SENTAP plak.. karang xsinggah lagi hehe gurau jer!!!!

Sekalung Penghargaan

Assalamualaikum buat semua sahabat @ kkters sekalian, terima kasih kerana sudi untuk singgah di blog yang masih serba kekurangan ini. Penulis masih lagi berpegang kuat untuk menambah ikatan persahabatan melalui jaringan online dan meneruskan dengan kewujudan blog pula, selepas berjaya membuat jaringan di facebook fanpage | Kawan Kota Tinggi

Walau bagaimana pun, sambutan dari kkters semua yang buat aktiviti penulis berjaya tanpa kkters rasanya semua ini tidak akan berjaya percayalah.. terharu.. hehe..

Update ke Email Sahabat

Masukkan email address anda Posting akan terus ke email:

Penghantaran Terus Oleh FeedBurner

Ramai tak yang dah tengok!! Blog kite..

Top Commenters

Powered by Blogger.

Popular Posts