Kawan Kota Tinggi

Tempat berkumpulnya sahabat untuk meluaskan jaringan silatturahim

KKTers di Restoran Terapung Bujang Firefly

Assalamualaikum wahai sahabatku sekalian,

Setelah sekian lama tidak membuat program minum dan perjumpaan maka kali ini dengan en Saiful Hanif sebagai event manager dan joe + turi sebagai organiser maka terhasilah event ini hehehe.. amacam boleh jadi deejay tak!!!! jangan marah joe..

Antara yang hadir :

  1. Turiyanti
  2. Joe Ckelat
  3. Saiful Hanif + anak2
  4. Kak Lieza
  5. Kak Ais + keluarga
  6. Saya ( mohamad zamri )
  7. Isteri saya ( noridayu )
  8. Mummy Queen + sahabat ( sori yek )
Menu pelbagai jenis pilihan Organiser kita bersama2 ( joe + turi ) jangan marah yek!! senda gurau membawa bahagia.. dengar ada program makan durian sebelum makan2 besar betul ke turi? larikk.....

Tgk nie sedikit gambar yang diambil al maklumlah tiada siapa pun yang bawa kamera :




Selepas makan nie kak ais dengan keluarga beserta saiful hanif dan anak2 pergi melihat kunang2 atau pun kelip2 hehehe.. naik bot siap dengan life jacket lagi.. betul tak kak ais..

Hati sedikit kecewa kerana pada masa yang sama game malaysia vs singapore dan pasukan negara tewas.. huhuhu walau bagaimana pun program nie berjaya, dengan sedikit perbincangan yang agak penting gak mungkin akan membawa hala tuju kkt ke peringkat seterusnya..

by the way, mungkin lepas nie kita akan buat program berbuka puasa plak.. sapa nak ikut??


p/s : Jangan ketinggalan untuk mengikuti setiap aktiviti KKT..

0 comments:

Post a Comment

Radio KKT.fm


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sahabat KKT - i Followww..

About this blog

Assalamualaikum kkters sekalian.... semoga dalam keadaan sihat hendaknya, berapa lama dah korang tak singgah sini hehehe.. rerajin arr membaca banyak dah kawan masukkan info untuk kita berkongsi.. huhu jangan SENTAP plak.. karang xsinggah lagi hehe gurau jer!!!!

Sekalung Penghargaan

Assalamualaikum buat semua sahabat @ kkters sekalian, terima kasih kerana sudi untuk singgah di blog yang masih serba kekurangan ini. Penulis masih lagi berpegang kuat untuk menambah ikatan persahabatan melalui jaringan online dan meneruskan dengan kewujudan blog pula, selepas berjaya membuat jaringan di facebook fanpage | Kawan Kota Tinggi

Walau bagaimana pun, sambutan dari kkters semua yang buat aktiviti penulis berjaya tanpa kkters rasanya semua ini tidak akan berjaya percayalah.. terharu.. hehe..

Update ke Email Sahabat

Masukkan email address anda Posting akan terus ke email:

Penghantaran Terus Oleh FeedBurner

Ramai tak yang dah tengok!! Blog kite..

Top Commenters

Powered by Blogger.

Popular Posts