Kawan Kota Tinggi

Tempat berkumpulnya sahabat untuk meluaskan jaringan silatturahim

Kawan Kota Tinggi bersama YB Sedili

Assalamualaikum!!!!

Satu kejutan juga dengan perjumpaan kali nie sebabnya ada VIP yang terlibat hehehe nak tahu siapa dia lihat!! kalau kenal bgtahu, kalau tak kenal jap lagi saya bgtahu.. hehehe

Perjumpaan minum2 diantara sahabat KKT dengan YB sedili yang mane saya tidak dapat bersama dengan korang semua.. sedih sangat2 huhuhu.. anyway perjalanan cerita KKT selangkah lagi ke hadapan..

KKT tidak akan dapat melangkah kehadapan tanpa korang semua! langkah demi langkah adalah kerana sambutan dari sahabat semua.. terima kasih geng!!!! tanpa korang KKT mungkin ditakuk lama.








perbincangan demi perbincangan demi untuk memajukan KKT dan untuk memberikan tapak yang lebih jauh buat team, semoga ada sesuatu yang mampu untuk drive KKT..








...tue ambil minit meeting ker buat update kat wall KKT? hehehehe..
anyway, berbagai onak duri dah kita tempuhi walau pun duri tak la tajam sangat tetapi semuanya smooth betul tak, perbalahan dalam menegakkan pendapat adalah perkara biasa dalam satu organisasi, anggap la ini sebagai ujian untuk merapatkan kita semua ya..

p/s : Sedangkan lidah lagi tergigit, inikan pula sahabat hehehe boleh tak guna?


12 comments:

suaradaridalamperutbumi February 21, 2011 at 11:53 PM  

den lagi...ape2 hal chopp dulu...

suaradaridalamperutbumi February 22, 2011 at 12:27 AM  

WALAIKUMUSSALAM..(Oleh kerana terlampau xcited nak jadi pekomen pertama samapi terlupa jawab salam) ha..ha..ha.....betul den setuju ngan tulisan awak..setiap organisasi pasti ada perbalahan...baru nampak real..kalau cool je..,maka tak nampak lah apa yang nak di perjuangkan..jujur den kobakan disini memang payah nak lupakan KKT..pertama kali terseliuh..memang den dapat rasakan berapa terkehel ye diri ini..ha..ha..ha..mungkin perjuangan masih belum selesai bersama kekawan semua..walaupun masa amat berharga untuk saya dan famili..tapi semangat untuk KKT amat tinggi..untuk kawan-kawan semua buang yang keruh ambil lah yang jernih..setiap perbalahan mungkin tersembunyi rahsia..setiap kegagalan pasti ada kejayaan....terima kasih buat TUAN TANAH EN ZAMRI,ASST CIK NURNABIHA,SHAHRIZAN IJAN,QASIH ITA & SAIFUL HANIF..TERUSKAN LAH PERJUANGAN KERANA ITU YANG KITA PILIH..

Fie Likezz February 22, 2011 at 2:34 AM  

Likezz peribahasa baru. . .
sesungguhnya terbaik hanya dari Allah SWT, kesilapan dan kelemahan datang dari kita semua. . .
di mana pun berada Insyaallah KKT menjadi jambatan dan perantara bagi kita bersama warga KKT...

qasih ita February 22, 2011 at 11:41 AM  

BERSATU KITA TEGUH BERCERAI KITA ROBOH.....CUMA KITA SEMUA PERLU MEMBUKA MINDA....MENERIMA SETIAP TEGURAN NGAN HATI TERBUKA....TIDAK PERLU ADA PERASAAN BURUK SANGKA.....KDG2 TEGURAN ITU AKAN MEMBAWA KITA KE MERCU KEJAYAAN....BUKAN SENANG NAK BERJAYA....DAN BUKAN SUSAH NAK TERLUNGKUP.....KEJAYAAN KKT ADALAH KEJAYAAN KITA SEMUA.....BERTIKAM LIDAH DAN BERMASAM MUKA UDAH MENJADI ADAT...TETAPI JGNLAH IANYA MENJADI PUNCA KERETAKAN PERHUBUNGAN YG BRU TERBINA....YG TUA DI HORMATI YG MUDA DI SAYANGI......INSYAALLAH DGN BERKAT KERAJINAN KORANG SEMUA KKT BLH MENJADI SATU ORGANISASI TERBAIK DI KKT

Fie Likezz February 22, 2011 at 10:07 PM  

setuju kata2 hikmat di atas ^ . . . perjuangan belum selesai

Mohamad Zamri February 23, 2011 at 1:35 AM  

yup betul tue sahabat semua selagi belum tutup mata selagi itulah kita kene berusaha..

exzriders February 23, 2011 at 5:14 PM  

joint kkt minda ku semakin terbuka lg belajar bende2 bru..hahaha

Mohamad Zamri February 23, 2011 at 8:20 PM  

exzriders - hehehe yang baik jadikan tauladan yang buruk jadikan sempadan hehehe betul tak??

suaradaridalamperutbumi February 24, 2011 at 4:09 PM  

terus kan sokongan anda ngan KKT..

Fie Likezz February 25, 2011 at 1:01 AM  

selagi FB n BLOG ni wujud, IsyaAllah saya terus menyokong KKT. . . tp kalo tutup, pun hello2, n kolling2 kan kan . .

Mohamad Zamri February 26, 2011 at 4:46 AM  

betul tue thanks korang..

Anonymous May 23, 2011 at 1:02 AM  

keep it up all!! (LOVE)

Post a Comment

Radio KKT.fm


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sahabat KKT - i Followww..

About this blog

Assalamualaikum kkters sekalian.... semoga dalam keadaan sihat hendaknya, berapa lama dah korang tak singgah sini hehehe.. rerajin arr membaca banyak dah kawan masukkan info untuk kita berkongsi.. huhu jangan SENTAP plak.. karang xsinggah lagi hehe gurau jer!!!!

Sekalung Penghargaan

Assalamualaikum buat semua sahabat @ kkters sekalian, terima kasih kerana sudi untuk singgah di blog yang masih serba kekurangan ini. Penulis masih lagi berpegang kuat untuk menambah ikatan persahabatan melalui jaringan online dan meneruskan dengan kewujudan blog pula, selepas berjaya membuat jaringan di facebook fanpage | Kawan Kota Tinggi

Walau bagaimana pun, sambutan dari kkters semua yang buat aktiviti penulis berjaya tanpa kkters rasanya semua ini tidak akan berjaya percayalah.. terharu.. hehe..

Update ke Email Sahabat

Masukkan email address anda Posting akan terus ke email:

Penghantaran Terus Oleh FeedBurner

Ramai tak yang dah tengok!! Blog kite..

Top Commenters

Powered by Blogger.

Popular Posts