Kawan Kota Tinggi

Tempat berkumpulnya sahabat untuk meluaskan jaringan silatturahim

Status KKT

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua sahabat..

masuk rumah orang kene lah bagi salam tol tak? hehehe.. takkan main redah jer sape yang nak bukak pintu silap2 tuan rumah buat tak tahu jer walau pun rakan atau sahabat rapat.. setuju tak? korang mesti setuju nyer lar.. hahaha.

untuk entri kali nie saya nak bersembang/melalut/membebel dan sewaktu dengannya..

nak start dengan ape ekk!!! ok kita bermula dengan status baju KKT kita, jangan fikir kitorang nak menipu tau kita buat konsep pre order so harap sangat yang korang faham dengan konsep nie.. cepat dan lambat proses bergantung kepada semua sebab tue kitorang push so minta maaf banyak2 kalau rasa tertekan dengan proses nie yek!!! team penggerak banyak membantu...

bila semua dah buat bayaran baru kitorang PUSH supplier plak tapi untuk pengetahuan semua proses baju KKT sudah pun sampai tahap printing so end of this month harap siap la.. jangan marah tau sebab lambat!!!

lagi ape hah!

ok pasal perjumpaan plak, segala perjumpaan dan program ngeteh adalah bertujuan untuk merapatkan kita semua dari tak kenal kepada kenal, dari yang dah kenal kepada rapat dan seterusnya.. so kepada sahabat yang ada masa tapi masih malu2 untuk join kitorang sila jangan berbuat demikian kitorang xmakan orang jangan risau... hehehe

kalau tak percaya boleh tanya kat sahabat yang dah pernah join program ngeteh kita nie.. kepada yang dah join tue thanks a lot!!! jasa korang tak terbalas.. ada masa nanti saya akan senaraikan sahabat yang pernah saya jumpa semasa program ngeteh...

lain.... aaaa... ok!

saya ada menerima cadangan dari sahabat kita untuk mendaftarkan group kita.. saya boleh kata yang kita masih lagi belum bersedia.. masih banyak yang perlu kita semua perbaiki.. saya perlukan ramai sahabat yang mempunyai komitment yang tinggi baru boleh cerita untuk ke peringkat seterusnya..

buat masa sekarang nie KKT tiada carta organisasi dan sebagainya.. kami cuma ada admin dan juga team penggerak untuk menjalankan segala aktiviti yang berkaitan.. bukan tanak ada tapi jumlah sambutan dari sahabat masih belum ditahap yang memerlukan itu semua..

lagi cadangan untuk membuat aktiviti oleh sahabat buat masa sekarang rasanya adalah lebih baik kita buat joint venture dengan mane2 persatuan sama ada dari pihak kerajaan atau swasta yang akan diberitahu kelak sehingga urusan berkaitan dengannya selesai..

seterusnya...

perjumpaan dan minum2 dengan wakil dari YB dan juga jemputan dari YB untuk joint program minum2 bersama dengan mereka..terharu sebenarnya...hehe

hal ini sebenarnya tiada dalam rancangan kami untuk naik begitu cepat ini semua adalah usaha setiap dari KKTers membuat semua orang memandang kita sekarang ini.. banyak pihak yang ingin menjalinkan kerjasama dengan kita, dari orang perseorangan, wakil dari pihak swasta, restoran, hotel dan sebagainya..

banyak lagi sebenarnya nak cerita, kita jumpa di entri berikutnya... sentiasa mencuri masa untuk membuat update hehehe sori yek!!

p/s : sebarang pendapat pertolongan dan bantuan adalah digalakkan dengan tujuan untuk membantu menaikkan KKT ke peringkat yang lebih tinggi lagi... jangan menoleh ke belakang lagi..

TERUSKAN SOKONGAN - bagitahu sahabat mengenai kemeriahan di KKT

5 comments:

adeQ Ika March 25, 2011 at 12:43 AM  

best3..mcm adk brdik sndri..xsbr nk j0in ag

Mohamad Zamri March 25, 2011 at 12:50 AM  

adeq ika - yup, betul tue walau pun kita baru first time jumpa kan.. kepada sahabat yang lain yang bertangguh lagi..

Fie Likezz March 26, 2011 at 11:19 PM  

Assalamualaikum WBT , macamner harapan KKT macamtulah harapan kami. . . kami sentiasa support, untuk perjumpaan " Big Event " IsyaAllah saya join, tak sabo rasenya nak pakai T-Shirt seragam ramai2. . .

Mohamad Zamri March 27, 2011 at 12:21 PM  

saufie - projek baju boleh cakap status dah 60% tempahan sudah, deposit pun sudah, printing dah separuh as per kedai, sekarang tengah tunggu siap dengan bayaran terakhir..

suaradaridalamperutbumi April 10, 2011 at 12:22 AM  

semua kawan adalah kawan..page kkt pun untuk mencari kawan.....
Tempat berkumpulnya sahabat untuk meluaskan jaringan silatturahim..

Post a Comment

Radio KKT.fm


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sahabat KKT - i Followww..

About this blog

Assalamualaikum kkters sekalian.... semoga dalam keadaan sihat hendaknya, berapa lama dah korang tak singgah sini hehehe.. rerajin arr membaca banyak dah kawan masukkan info untuk kita berkongsi.. huhu jangan SENTAP plak.. karang xsinggah lagi hehe gurau jer!!!!

Sekalung Penghargaan

Assalamualaikum buat semua sahabat @ kkters sekalian, terima kasih kerana sudi untuk singgah di blog yang masih serba kekurangan ini. Penulis masih lagi berpegang kuat untuk menambah ikatan persahabatan melalui jaringan online dan meneruskan dengan kewujudan blog pula, selepas berjaya membuat jaringan di facebook fanpage | Kawan Kota Tinggi

Walau bagaimana pun, sambutan dari kkters semua yang buat aktiviti penulis berjaya tanpa kkters rasanya semua ini tidak akan berjaya percayalah.. terharu.. hehe..

Update ke Email Sahabat

Masukkan email address anda Posting akan terus ke email:

Penghantaran Terus Oleh FeedBurner

Ramai tak yang dah tengok!! Blog kite..

Top Commenters

Powered by Blogger.

Popular Posts